Dwudziesta umowa SLA
We wrześniu 2015 r. podpisaliśmy umowę z operatorem telekomunikacyjnym z województwa mazowieckiego na świadczenie usługi wsparcia technicznego (SLA) w zakresie urządzeń sieciowych.
W ramach umowy odpowiadamy za utrzymanie sprzętu w stałej gotowości do pracy, diagnostykę i usuwanie awarii oraz pomoc przy instalacji i optymalizowaniu konfiguracji objętych opieką urządzeń sieciowych.
Umowa obejmuje swoim zakresem również doradztwo i udzielanie konsultacji w zakresie rozbudowy i modernizacji infrastruktury sieciowej oraz eksploatacji zainstalowanego sprzętu.
Wsparcie jest świadczone w systemie 24 godziny 7 dni w tygodniu.
To już dwudziesta umowa SLA!
Od samego początku naszej działalności stawialiśmy na profesjonalne podejście do naszych Klientów
Network w liczbach
Od samego początku naszej działalności stawialiśmy na profesjonalne podejście do naszych Klientów