Dwudziesta umowa SLA

We wrześniu 2015 r. podpisaliśmy umowę z operatorem telekomunikacyjnym z województwa mazowieckiego na świadczenie usługi wsparcia technicznego (SLA) w zakresie urządzeń sieciowych.

W ramach umowy odpowiadamy za utrzymanie sprzętu w stałej gotowości do pracy, diagnostykę i usuwanie awarii oraz pomoc przy instalacji i optymalizowaniu konfiguracji objętych opieką urządzeń sieciowych.

Umowa obejmuje swoim zakresem również doradztwo i udzielanie konsultacji w zakresie rozbudowy i modernizacji infrastruktury sieciowej oraz eksploatacji zainstalowanego sprzętu.

Wsparcie jest świadczone w systemie 24 godziny 7 dni w tygodniu.

To już dwudziesta umowa SLA!

Od samego początku naszej działalności stawialiśmy na profesjonalne podejście do naszych Klientów

Network w liczbach

0
lat na rynku
0
realizacji
0
Klientów
0
projektów powyżej 100,000zł

Od samego początku naszej działalności stawialiśmy na profesjonalne podejście do naszych Klientów

Network w liczbach

0
lat na rynku
0
realizacji
0
Klientów