Cisco Unified Communications (CUCM)
Dzięki centrali telefonicznej oferowanej przez Cisco możemy połączyć funkcjonalności tradycyjnego PBX-a oraz nowoczesne funkcje niezbędne przy pracy zdalnej, jak np. możliwość korzystania z tego samego stacjonarnego numeru telefonu w biurze i pracy w domu.
Usługi w zakresie Centrali telefonicznej Cisco
- Projektowanie – posiadamy doświadczonych inżynierów którzy zaproponują rozwiązanie spełniające potrzeby biznesowe.
- Implementacja – dzięki długoletniemu doświadczeniu i przeprowadzeniu licznych wdrożeń wdrożeń w szybki i przyjemny dla klienta sposób przeprowadzamy cały proces wdrożeniowy.
- Serwis – jako oficjalny Patner Cisco proponujemy szeroki zakres wsparcia dla sprzętu i oprogramowania dając Twojej firmie pewność i niezawodność. Zapewniamy szybki czas reakcji na zgłoszenia.
- Administracja – nie potrzebujesz zatrudniać nowych osób do zarządzania centralą telefoniczną, realizujemy także zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi dotyczącymi dodawania, usuwania, rekonfiguracji i przenoszenia posiadanego sprzętu.
Praca zdalna dzięki centrali telefonicznej VOIP
Każdy z użytkowników może zainstalować na swoim komputerze lub urządzeniu mobilnym oprogramowanie, które symuluje stacjonarny aparat telefoniczny, tak zwany softphone. Mając jedynie dostęp do internetu mamy dostęp do wszystkich funkcjonalności centrali telefonicznej, takich jak odbieranie połączeń, możliwość wzięcia udziału w konferencjach, transferowania połączeń, korzystania z grupy huntingowych itd. Możemy zabrać swój telefon IP do domu, podłączyć go do internetu i bezpiecznie pracować. Często taki sprzęt może automatycznie zestawić bezpieczny tunel VPN do firmy, co pozwala na dolączenie go jako pełnoprawnego narzędzia do pracy zdalnej, odzwierciedlającym warunki biurowe.
Serwis – oferujemy stałą opiekę serwisową centrali telefonicznej, zawierający m.in.:
- monitorowanie pracy centrali,
- hotline – szybki czas reakcji, pomoc zdalna lub na miejscu,
- aktualizacja i modernizacja centrali,
- zarządzanie kopiami zapasowymi, szybki powrót do pełnej funkcjonalności centrali,
- konsultacje i doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania systemu łączności, zakupu nowych urządzeń.