Innovaphone PBX – profesjonalny system telefoniczny IP
Innovaphone odpowiedni dla firmy każdej wielkości i o każdej strukturze organizacyjnej. System posiada standardowo zintegrowane funkcje, takie jak np.: konferencje, pocztę głosową, funkcje grupowe, komunikaty głosowe, kolejki połączeń oczekujących.
System Innovaphone PBX został zaprojektowany jako niezależny system telefonii VoIP, który w połączeniu z funkcjami Unified Communications w ramach platformy Innovaphone myApps oferuje wiele dodatkowych możliwości.
Dla bezpieczeństwa Twojej firmy
Bezpieczeństwo jest dla Innovaphone najwyższym priorytetem. Dlatego też, aby zapewnić bezpieczną komunikację w czasie rzeczywistym, centrala Innovaphone jest standardowo oparta o wysokie standardy bezpieczeństwa.
Bezpieczeństwo to także ochrona inwestycji: dzięki unikalnej modułowości i różnorodności funkcji, platform sprzętowych, urządzeń końcowych i rozwiązań programowych, Innovaphone PBX spełnia wszystkie indywidualne wymagania stawiane systemowi komunikacji biznesowej. Rozwiązanie to jest dodatkowo nieskończenie skalowalne, dzięki czemu można je rozbudowywać w miarę potrzeb. Pozwoli to firmom elastycznie reagować na zmieniające się warunki biznesowe.
Communications Client myApps
Communications Client myApps zintegrowany jest z centralą Innovaphone i oferuje znacznie więcej niż tylko tradycyjne funkcje telefonii IP. Dzięki integracji myApps centrala telefoniczna VoIP została przekształcona w rozwiązanie Unified Communications.
Aplikacja wyświetla informacje o statusie obecności kontaktów (Presence), zapewnia dostęp do wewnętrznej książki telefonicznej, wyświetla historię połączń, oferuje Instant Messaging Chat App i wiele innych komfortowych funkcji.
Każdy użytkownik może zarządzać swoim profilem, definiować przekierowania połączeń, ustawić swoje zdjęcie profilowe, a nawet dodawać kolejne telefony.
Zalety dla firm:
- nieskończenie skalowalny – rośnie wraz z Twoją firmą,
- dostosowuje się do wszystkich wymagań biznesowych i fluktuacji,
- zapewnia All-IP i płynna migracja,
- All-in-one box – kompaktowa telefonia IP i rozwiązanie Unified Communications,
- posiada najwyższe standardy bezpieczeństwa bez dodatkowych kosztów,
- zapewnia scentralizowaną zdalną administrację,
- posiada bezproblemową integrację zdalnych stanowisk pracy i innych oddziałów.
Zalety dla pracowników
- posiada wszystkie klasyczne funkcje telefonii IP dostępne dla użytkowników,
- umożlwia wszechstronne możliwości komunikacji zunifikowanej (UC),
- zapewnia różne narzędzia do współpracy, takie jak np. wideokonferencje, czat na żywo, udostępnianie ekranu i aplikacji, wideotelefonia, faks, itp.,
- do wyboru są: softphone, smartphone, telefon stacjonarny, tablet, system DECT,
- zapewnia maksymalną mobilność,
- charakteryzuje się łatwą i intuicyjną obsługą,
- pozwala na zdalna pracę w domu i w podróży tak jak w biurze.
Innovaphone bramki VoIP
- tworzą platformę sprzętową
- pozwala dobrać odpowiedni rodzaj rozwiązania w zgodzie z potrzebami firmy
- zapewnia łącza SIP, ISDN lub analogowe,
- SBC (Session Border Controller) i Reverse Proxy są zintegrowane w rozwiązaniu.
Telefony IP Innovaphone to wielofunkcyjne urządzenia dostosowane do potrzeb użytkownika.
Telefony zapewniają najlepszą jakość dźwięku oraz najnowsze protokoły bezpieczeństwa, a w zależności od modelu także kolorowe dotykowe wyświetlacze. Intuicyjna i prosta obsługa zapewnia szybkie wdrożenie się pracowników w system.
Standardowe funkcje dostępne w telefonach Innovaphone, to m.in.: