Innovaphone PBX – profesjonalny system telefoniczny IP2024-11-05T13:31:59+01:00

Innovaphone PBX – profesjonalny system telefoniczny IP

Innovaphone odpowiedni dla firmy każdej wielkości i o każdej strukturze organizacyjnej. System posiada standardowo zintegrowane funkcje, takie jak np.: konferencje, pocztę głosową, funkcje grupowe, komunikaty głosowe, kolejki połączeń oczekujących.

System Innovaphone PBX został zaprojektowany jako niezależny system telefonii VoIP, który w połączeniu z funkcjami Unified Communications w ramach platformy Innovaphone myApps oferuje wiele dodatkowych możliwości.

Innovaphone PBX

Dla bezpieczeństwa Twojej firmy

Bezpieczeństwo jest dla Innovaphone najwyższym priorytetem. Dlatego też, aby zapewnić bezpieczną komunikację w czasie rzeczywistym, centrala Innovaphone jest standardowo oparta o wysokie standardy bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo to także ochrona inwestycji: dzięki unikalnej modułowości i różnorodności funkcji, platform sprzętowych, urządzeń końcowych i rozwiązań programowych, Innovaphone PBX spełnia wszystkie indywidualne wymagania stawiane systemowi komunikacji biznesowej. Rozwiązanie to jest dodatkowo nieskończenie skalowalne, dzięki czemu można je rozbudowywać w miarę potrzeb. Pozwoli to firmom elastycznie reagować na zmieniające się warunki biznesowe.

Communications Client myApps

Communications Client myApps zintegrowany jest z centralą Innovaphone i oferuje znacznie więcej niż tylko tradycyjne funkcje telefonii IP. Dzięki integracji myApps centrala telefoniczna VoIP została przekształcona w rozwiązanie Unified Communications.

Aplikacja wyświetla informacje o statusie obecności kontaktów (Presence), zapewnia dostęp do wewnętrznej książki telefonicznej, wyświetla historię połączń, oferuje Instant Messaging Chat App i wiele innych komfortowych funkcji.

Każdy użytkownik może zarządzać swoim profilem, definiować przekierowania połączeń, ustawić swoje zdjęcie profilowe, a nawet dodawać kolejne telefony.

Zalety dla firm:

  • nieskończenie skalowalny – rośnie wraz z Twoją firmą,
  • dostosowuje się do wszystkich wymagań biznesowych i fluktuacji,
  • zapewnia All-IP i płynna migracja,
  • All-in-one box – kompaktowa telefonia IP i rozwiązanie Unified Communications,
  • posiada najwyższe standardy bezpieczeństwa bez dodatkowych kosztów,
  • zapewnia scentralizowaną zdalną administrację,
  • posiada bezproblemową integrację zdalnych stanowisk pracy i innych oddziałów.

Zalety dla pracowników

  • posiada wszystkie klasyczne funkcje telefonii IP dostępne dla użytkowników,
  • umożlwia wszechstronne możliwości komunikacji zunifikowanej (UC),
  • zapewnia różne narzędzia do współpracy, takie jak np. wideokonferencje, czat na żywo, udostępnianie ekranu i aplikacji, wideotelefonia, faks, itp.,
  • do wyboru są: softphone, smartphone, telefon stacjonarny, tablet, system DECT,
  • zapewnia maksymalną mobilność,
  • charakteryzuje się łatwą i intuicyjną obsługą,
  • pozwala na zdalna pracę w domu i w podróży tak jak w biurze.

 Innovaphone bramki VoIP

  • tworzą platformę sprzętową
  • pozwala dobrać odpowiedni rodzaj rozwiązania w zgodzie z potrzebami  firmy
  • zapewnia łącza SIP, ISDN lub analogowe,
  • SBC (Session Border Controller) i Reverse Proxy są zintegrowane w rozwiązaniu.

Telefony IP Innovaphone to wielofunkcyjne urządzenia dostosowane do potrzeb użytkownika.

Telefony zapewniają najlepszą jakość dźwięku oraz najnowsze protokoły bezpieczeństwa, a w zależności od modelu także kolorowe dotykowe wyświetlacze. Intuicyjna i prosta obsługa zapewnia szybkie wdrożenie się pracowników w system.

Standardowe funkcje dostępne w telefonach Innovaphone, to m.in.:

Funkcje dostępne w telefonach Innovaphone

Przykładowe modele telefonów 

Innovaphone IP101

Innovaphone IP101

Innovaphone IP222

Innovaphone IP222
Przejdź do góry