Jak założyć konto ExtremeCloud IQ do zarządzania siecią bezprzewodową – krok po kroku
Rozwiązanie Extreme WLAN zarządzane z chmury, to prosty i szybki sposób na zarządzanie infrastrukturą sieci WLAN.
Dostęp do usługi wymaga jedynie założenia konta na portalu >> ExtremeCloud IQ.
Po chwili od rejestracji na podaną skrzynkę przychodzi mail z prośbą o ustawienie hasła. Następnym krokiem po ustawieniu hasła jest wybór opcji usługi.
Z automatu zaznaczona jest 30-dniowa wersja próbna, ale jeśli chcemy, aby usługa była w pełni darmowa, to wybieramy opcję licencjonowania Connect, która znajduje się jako 3 opcja na samym dole.
Dostęp do usługi w wersji Connect daje użytkownikowi całkiem sporo możliwości. Te usługi, które nie są aktywne w darmowym pakiecie, w panelu zarządzania sygnalizowane są ikonką, która sugeruje upgrade licencji. Po zakończonym procesie rejestracji i automatycznym zalogowaniu jesteśmy kierowani do dodania produktu Extreme.
W tym kroku wystarczy podać numer seryjny urządzeń, którymi chcemy zarządzać, w naszym wypadku będzie to punkt dostępowy.
Konfigurujemy sieci WLAN: które urządzenie będzie rozgłaszać oraz parametry tego WLAN-u.
Kreator pozwala nam również w prosty sposób utworzyć sieć dla gości.
Ustawienia sieci można również dokładniej konfigurować w późniejszym momencie. Zaawansowane zmiany ustawień sieci są możliwe z zakładki Network policies:
Finalnie – w dosłownie kilku krokach, mamy w pełni działające rozwiązanie sieci bezprzewodowej, w którym chmura pełni funkcję kontrolera sieci bezprzewodowej.
Szukasz rozwiązania dla swojej sieci?
Nie znalazłeś produktu, którego szukasz albo nie do końca wiesz co będzie najlepszym wyborem?
Napisz do nas!
Od samego początku naszej działalności stawialiśmy na profesjonalne podejście do naszych Klientów
Network w liczbach