Sieci komputerowe, sieci bezprzewodowe, sprzęt do wideokonferencji - Network Expert
Telefonia VoiP2024-07-31T16:14:07+02:00

TELEFONIA VOIP

Telefonia IP jest nowoczesnym sposobem komunikacji głosowej w sieciach teleinformatycznych, dzięki której pracownicy Twojej firmy w łatwy sposób będą mogli komunikować się między sobą.

Telefon może być w formie tradycyjnej na biurko, aplikacji na komputer lub telefon komórkowy. 

Przykładowe telefony VOIP / IP / SIP z naszej oferty

Jesteśmy autoryzowanym partnerem Cisco, Yealink oraz Innovaphone

Telefonia VoIP w biurze

Telefon jest nadal najłatwiejszym sposobem komunikacji, dla każdego, kto potrzebuje lub już korzysta z Twoich usług.

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz cztero-liniowego systemu do domowego biura, czy 200-liniowego systemu dla małej firmy, to system telefoniczny jest ważną inwestycją. Planując wdrożenie systemu telefonii w firmie należy wziąć pod uwagę kilka czynników i być może koszt inwestycji jest z  jednym z Twoich pierwszych rozważań. Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że ważne jest również, aby wziąć pod uwagę takie czynniki jak przejrzystość połączeń, opcje systemowe i profesjonalne wsparcie techniczne.

Możemy zaoferować Ci uzyskanie atracyjnej ceny, opcji dopasowanych do Twoich potrzeb oraz obsługi klienta na której możesz polegać.

Telefonia VoIP w biurze
Telefonia VoIP w magazynie

Telefonia VoIP w magazynie

Jeśli pracujesz w branży magazynowej i chcesz komunikować się ze swoimi pracownikami, oto kilka pytań na początek:

  • Czy wyrosłeś z tradycyjnego systemu przywoławczego do komunikacji w magazynie?
  • Czy musisz rozmawiać z poszczególnymi pracownikami podczas zmiany bez konieczności ich powrotu do biura po instrukcje?
  • Chcesz wykorzystać istniejącą sieć WiFi w magazynie do wdrożenia systemu głosowego?

Jeśli odpowiedziałeś „tak” na którekolwiek z tych pytań, to rozwiązaniem dla Ciebie jest telefonia VoIP.

Telefonia VoIP w pracy zdalnej

Żyjemy w czasach pracy zdalnej, czasami bez możliwości pracy w biurze. Wystarczy standardowe połączenie internetowe, laptop i telefon komórkowy, aby skonfigurować zdalne biuro ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami pracy. Istnieje niezliczona ilość aplikacji, które umożliwiają pracownikom zdalnym utrzymywanie komunikacji ze współpracownikami i klientami bez względu na to, gdzie się znajdują. To sprawia, że dla wielu firm czy instytucji praca w domu jest bardzo opłacalną opcją, a czasami też jedyną opcją na możliwość świadczenia usług.

Systemy domowego biura, które działają w oparciu o VoIP, są pod wieloma względami bardziej wydajne – zwłaszcza przy zwiększonej funkcjonalności i przystępności cenowej.

Czasy przywiązania pracownika do konkretnego biurka, na którym stoi telefon z konkretnym numerem telefonu dobiegły końca – teraz zintegrujemy system telefoniczny VoIP z biurem — czy to w domu, czy w komercyjnej przestrzeni roboczej.

Telefonia VoIP w pracy zdalnej
Serwis Centrali telefonicznej Cisco

Serwis Centrali telefonicznej Cisco 

Dzięki centrali telefonicznej oferowanej przez Cisco możemy połączyć funkcjonalności tradycyjnego PBX-a oraz nowoczesne funkcje niezbędne przy pracy zdalnej, jak np. możliwość korzystania z tego samego stacjonarnego numeru telefonu w biurze i pracy w domu.

Przejdź do góry